wtorek, 19 maja 2015

Dlaczego chomiko-wężo-kanarko-pies?

A dlatego ,że w pierwszym tygodniu od przygarnięcia tego małego zwierzaczka rzuciłam mu patyk - a ten zaczął aportować :/
Wąż?  Ponieważ zaczął się czołgać i ziewać
Kanarek? wydaje dziwne odgłosy ... śpiewania
Również jest gekonem. Zaczął mi skakać po klatce

Niestety ten maluch jest strasznie chory :(
zaczynając tego ,ze jest alergikiem ,poprzez to ,ze już 2 razy przeciął sb główkę , 2 razy miał zapalenie spojówki , do tego ,że strasznie szybko bije mu serduszko i jest częściowo sparaliżowany .... Strasznie jest mi go szkoda , nie wiem z jakiego powodu taki jest .
Często mu sprzątam , daję mu jeść ,wymieniam codziennie wodę ...
Ma też już swoje lata ... 1,5 roku :c

Śpioch :/

Codziennie po szkole widzę to :



Czy czyjś chomik tak jeszcze śpi? czy tylko mój jest taki dziwny....
Od tygodnia również po szkole Debilek ze mną zasypia :/





poniedziałek, 18 maja 2015

...lecz normalnie nienormalny


Z Pozoru normalny...


Bo chomiki są cudowne

Cześć Wam wszystkim :)
Ja nazywam się Patrycja ,ale to mało ważne ,ponieważ ten blog jest poświęcony w 100% mojemu kochanemu chomikowi !!  Mianowicie Debilkowi (tak się nazywam z powodu swojego zachowania)

Kilka razy dziennie ,a przynajmniej raz dziennie będę dodawać po jednym zdjęciu tego przesłodkiego Chomiko-węża-kanarka-psa